Anderhalve maand! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Vera Maaren - WaarBenJij.nu Anderhalve maand! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Vera Maaren - WaarBenJij.nu

Anderhalve maand!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

31 Mei 2010 | Portugal, Carvoeiro

Sooooww de tijd vliegt hier zo snel voorbij! Heb weer verschillende dingen meegemaakt. We zijn afgelopen zondag met de speedboot meegeweest, vanuit Albufeira tot aan Carvoeiro. De hele kust langs en verschillende rotsformaties gezien. Daarna gingen we ver de zee op om dolfijnen te spotten. Altijd maar de vraag of je ze ziet natuurlijk. Maar ja hoorrr :d deze jongedame had weer geluk. Het waren er ongeveer 30! Geweeeeldig, toen de boot een stukje harder ging zwommen ze zelf mee (L) Wat een beestjes! Verder hadden we ook nog een zeeschildpad gezien maar die ging me zo snel voorbij dat ik m niet eens kon fotograferen of filmen, helaas.

Maar wat heb ik het getroffen met het weer hier!!! Nederland regen en het is koud en hier is het tegen de 30 graden, de hele week!! Zondag gaan we met een groep meiden naar Aquashow, dat is een waterpretpark, heel erg gaaf :d

Vrijdag ga ik heel waarschijnlijk naar Lissabon met mijn roommate Geeske, heb er veel positieve verhalen over gehoord dus ben benieuwd hoe het uitpakt! Omdat wij als reisleiding natuurlijk alle excursies uit moeten proberen (a) gaan we binnenkort ook nog een xtje wakeboarden. Erg vermoeiend denk ik zo maar dat moet me wel goed afgaan.

Vorige week hebben we bij een Sheraton hotel een professionele golfles gekregen, ik bakte er helemaal niets van, maar het was erg leuk om een x flink erop los te meppen haha. Hij vroeg ook of ik nog een x terugkwam voor een gratis lesje, dus dat kan ik natuurlijk ook niet afslaan;)

Verder vermaak ik me nog steeds uitstekend hier, vaak erg vermoeiend maar probeer zoveel mogelijk bij te slapen wanneer ik de tijd krijg!
Alle jongerenreizen (gogo-beachmasters enz) zijn ook aangekomen op Faro dus nu komende jongeren langzaam maar zeker ook opdagen, heel leuk natuurlijk! Eindelijk meer Nederlandse jeugd in de Algarve te bekennen.

Ik ga me bedje opzoeken en blijf mijn verhaaltjes maar volgen! Ciaoo xxx


  • 31 Mei 2010 - 20:03

    Lars:

    Hee Zusje
    Goed dat je zoveel leuke dingen doet..
    Hier in Nederland is het ronduit klote met het weer ja gvd :(
    Maar aan het einde van de week zou het wel weer gaan heb ik horen zeggen.

    Geniet er nog maar goed van daaro, dan ga ik uitzoeken wanneer ik een keertje langs kom!

    xxx Lars

  • 03 Juni 2010 - 18:48

    Sanne:

    Vera!!

    Dat klinkt gewoon WEER goed! Hier wordt het weer ook beter gelukkig, dus misschien heb jij de bruin-wordt-wedstrijd nog niet helemaal gewonnen van de mensen hier ;). Ben benieuwd of je morgen naar Lissabon gaat en hoe je het daar vindt, maar dat lees ik vast wel weer in je volgend verhaal!

    Blijf vooral volop genieten!!

    x Sanne

  • 04 Juni 2010 - 09:47

    Elise:

    Hee meid! Klinkt allemaal super!

    heel veel plezier daaro

    xx Elise

  • 04 Juni 2010 - 20:11

    Papa En Mama:

    Hallo Vera het is toch geweldig allemaal he? Ik wil ook op vakantie!!!!!!!
    Wij hebben er zin in! heel veel liefs van ons doeiiiii

  • 09 Juni 2010 - 10:34

    Swen:

    Vera!!

    doe mijn gogo collega's maar de groetjes van me!! Elle een vriendin van me zit daar ook bij, en angela maar die is van x-travel!!

    Verder heb een goedseizoen;)!!

    Kreta was top;)nu zaterdag weer naar marmaris

    xs

  • 15 Juni 2010 - 20:28

    Rieky:

    nou vera geniet maar lekker van dat weer dat kunnen wij niet zeggen dat het hier 30 graden is wat leuk om te lezen dat je zo veel dolfijnen hebt gezien geniet van de mooie dagen

    rieky

  • 16 Juni 2010 - 09:17

    Fam. Dillen:

    Hoi Vera, Weer een mooi bericht over je avonturen. Ja, als het gezellig en fijn is vliegt de tijd voorbij. Blijf genieten meid! Wij blijven je vanaf deze site volgen. Heel veel groetjes van ons allemaal hier uit de Kerkstraat.
    xxx

  • 16 Juni 2010 - 12:21

    Reina:

    Hey Vera! Voor mij werd het onderhand ook eens tijd om even op de hoogte te raken waar het jongste nichtje van de fam. uithangt, ik heb dus snel even al je berichten gelezen en dat ziet (en leest) er goed uit ;) helemaal super! Heb je daar ook misschien een accomodatie die groot genoeg is zodat we onze (alweer uitgestelde) neven en nichtendag gewoon bij jou kunnen komen vieren?! Geniet er maar van he?! xx Reina

  • 17 Juni 2010 - 20:09

    N[ii]entje:

    Meid, zie net via ja Partyflock dat je deze site hebt.
    Jij hebt het beter bekeken daar, dat lees ik wel.

    Succes & veel plezier meid.

    Liefs Xx Janine.

  • 28 Juni 2010 - 21:30

    T.Annie En O. Gerard:

    Hoi Vera, hier eindelijk een berichtje vanuit het hete Budel,ook bij ons is het harstikke warm nu, geen weer voor een blanke, maar zoals ik lees maak jij het uitstekend, en nu heb je ook nog bezoek van je broer geweldig,Vera wat een mooie foto's samen met de dolfijnen, en ik lees wel het Maarheeze mis jij nog niet, zeker als er nog meer nederlanders komen dan kan het niet meer stuk, Inmiddels ben je naar Lissabon geweest wat een hele mooie stad is, (ik ben er nog niet geweest) wat een luilekkerland leventje heb jij toch,het is een geweldige ervaring meid,geniet ervan en we horen zeker nog wel wat van jou groetjes T. Annie en O. Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Carvoeiro

Algarve

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Al 2,5 maand!

01 Juli 2010

Anderhalve maand!

31 Mei 2010

Anderhalve maand!

20 Mei 2010

Al een maandje voorbij!

22 April 2010

Eindelijk gearriveerd!!
Vera

Actief sinds 17 Maart 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15286

Voorgaande reizen:

16 April 2010 - 03 September 2010

Algarve

Landen bezocht: