Anderhalve maand! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Vera Maaren - WaarBenJij.nu Anderhalve maand! - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van Vera Maaren - WaarBenJij.nu

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

01 Juli 2010 | Portugal, Carvoeiro

Sooooww de tijd vliegt hier zo snel voorbij! Heb weer verschillende dingen meegemaakt. We zijn afgelopen zondag met de speedboot meegeweest, vanuit Albufeira tot aan Carvoeiro. De hele kust langs en verschillende rotsformaties gezien. Daarna gingen we ver de zee op om dolfijnen te spotten. Altijd maar de vraag of je ze ziet natuurlijk. Maar ja hoorrr :d deze jongedame had weer geluk. Het waren er ongeveer 30! Geweeeeldig, toen de boot een stukje harder ging zwommen ze zelf mee (L) Wat een beestjes! Verder hadden we ook nog een zeeschildpad gezien maar die ging me zo snel voorbij dat ik m niet eens kon fotograferen of filmen, helaas.

Maar wat heb ik het getroffen met het weer hier!!! Nederland regen en het is koud en hier is het tegen de 30 graden, de hele week!! Zondag gaan we met een groep meiden naar Aquashow, dat is een waterpretpark, heel erg gaaf :d

Vrijdag ga ik heel waarschijnlijk naar Lissabon met mijn roommate Geeske, heb er veel positieve verhalen over gehoord dus ben benieuwd hoe het uitpakt! Omdat wij als reisleiding natuurlijk alle excursies uit moeten proberen (a) gaan we binnenkort ook nog een xtje wakeboarden. Erg vermoeiend denk ik zo maar dat moet me wel goed afgaan.

Vorige week hebben we bij een Sheraton hotel een professionele golfles gekregen, ik bakte er helemaal niets van, maar het was erg leuk om een x flink erop los te meppen haha. Hij vroeg ook of ik nog een x terugkwam voor een gratis lesje, dus dat kan ik natuurlijk ook niet afslaan;)

Verder vermaak ik me nog steeds uitstekend hier, vaak erg vermoeiend maar probeer zoveel mogelijk bij te slapen wanneer ik de tijd krijg!
Alle jongerenreizen (gogo-beachmasters enz) zijn ook aangekomen op Faro dus nu komende jongeren langzaam maar zeker ook opdagen, heel leuk natuurlijk! Eindelijk meer Nederlandse jeugd in de Algarve te bekennen.

Ik ga me bedje opzoeken en blijf mijn verhaaltjes maar volgen! Ciaoo xxx