Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Vera Maaren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover!! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Vera Maaren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

17 Maart 2010 | Nederland, Maarheeze

Na lang wachten weet ik nu eindelijk waar ik me stage ga plaatsvinden, het wordt Algarve! Ik vertrek 16 april, nog minder dan een maandje, maar ik heb er echt onwijs veel zin in.. In Algarve wordt ik standplaats hostess wat voornamelijk inhoud, de gasten van het vliegveld naar het hotel brengen.

Verder ben ik nu nog geven hard aan het leren voor me examens maar daarna kan het avontuur al snel beginnen :D

Ik hoop dat jullie dit allemaal gaan lezen en leuke reacties achterlaten..

  • 17 Maart 2010 - 20:45

    Maud:

    Algarve!!! kei leuk!!
    im gonna miss you!!! have fun enjoy it:D!!!

  • 18 Maart 2010 - 16:55

    :

    Heee Veraaa:D!!

    Super leuk de algarve!! i am jealous!!
    We moeten wel even iets regelen om elkaar te zien!!
    Zowizo al we terug komen gaan we zeker feesten!!

    XXXXXXX

  • 05 April 2010 - 18:37

    Lars:

    Oke veel plezier

  • 14 April 2010 - 15:24

    Kim :

    Hey Vera,

    Ik wens je alvast een hele goeie vlucht en natuurlijk succes en veel plezier in Portugal. Ik hou je site in de gaten. Dus veel foto's plaatsen :)!

    Grtz
    Kim

  • 16 April 2010 - 08:38

    Mark:

    Hmmm.
    En dan komt er opeens een k*t wolk van stof die het feestje even uitsteld haha.
    Hopen dat je er snel naartoe kan!

    xx Mark

  • 17 April 2010 - 18:58

    T.Riet En O.Harrie:

    Hoi Vera
    Ben heel benieuwd wanneer de koffers echt dicht kunnen...en wel nog een foto plaatsen van je mooie pakje...
    Heel veel plezier daarginds in de Algarve.
    Geniet ervan en wij gaan jou volgen hier op deze site.
    Heel veel groetjes t. Riet en o. Harrie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maarheeze

Algarve

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Al 2,5 maand!

01 Juli 2010

Anderhalve maand!

31 Mei 2010

Anderhalve maand!

20 Mei 2010

Al een maandje voorbij!

22 April 2010

Eindelijk gearriveerd!!
Vera

Actief sinds 17 Maart 2010
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 15301

Voorgaande reizen:

16 April 2010 - 03 September 2010

Algarve

Landen bezocht: